selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Monday, May 24, 2010

aku tnye dia sebab aku xde kerja kot?

tadi bukak facebook..then open sam nyer..
shawl dia  nyer blog..lawa2 sume shawl yg dia jual..murah pn murah pn murah aku rse..
bukan shawl yg plain je..mcm2 ade..corak2..
perhatian,macam2 ok..

tgk dia pakai cam..wahhhh~~~ lawa nyer..nk jugak!
tpi rse cm..bila aku pakai msti jadi laen..jd x lawa..
haila~~
sam pakai shawl ape pn..sume lawa..best je tgk dia posing2 shawl..
sume ssuai dgn dia.

pastu aku pk..
orang lawa..comel,pakai ape pn mesti lawa...kan?
laen lah cm aku..org x lawa,x comel..pakai ape pn msti x lawa..
tpi xpe..aku suke dgn diri aku skrg..
cume ade sikit rse cm..rendah diri..
kukuku...

sal aku bukak blog shawl tuh jugak,aku tnye mika...
"awk post entry sal soklan kte nie dkt blog awk tw...npe awk x pkai shawl?? x teringin ke nk pakai?
pastu..ape lagi aku nk tmbh soklan nieh? hahak..awk cter lah pape..
sal shawl tuh,npe nk pkai,npe xnk pakai..ape2 je..huhu.
xde keje ke eyh aku nie tnye dia soklan tuh?
rse  nyer aku mmg xde kerja lah wei...XD

kebosanan sudah melanda!

No comments: