selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, May 16, 2010

dup dap dup dap.....scared!!

dh hampir smgu ic aku hilang tpi x wat22 report lagi.
mak aku cakap lw wat report nti kena byr rm 100 lebih..
sebab kte suia so bayar duit tuh sbgai denda.
aku cam x caya..xkan mahal giler kot bayar dnda.
aku positif yg ic aku x hilang,x cicir mana2...
sebab aku rasa aku dh pegang smpai bawak masuk dlm umah.
mlm tuh aku terus letak brg2 aku ats meja mkn pastu trus msuk bilik air.

ayh aku ckp lw mcm tuh hilang dkt umah je lah...kena cri dlm umah nie je..
yeah..aku dh cari dh dlm umah..tpi xde gak.
pastu td ayh aku selongkar bilik aku..cari dkt tmpt yg pointless.
bnyk kali aku ckp,tpi dorg x dgr..so,lantak lah.
dorg yg cari..sbb aku tw,beg dompet aku tuh xde nyer smpai bwh katil
sbb bwh katil ade kotak2...
and xde nyer smpai dekat celah meja komputer nieh..
sampai ke bwah tilam ayh aku cri..
xpe lah abh,cari lah.

semalam tgk death note dh episode bape dh..
sedih je,L mati~~
N yg jadi penggnti.

and..ya allah...
terkejut aku td..
hujan...then suddenly bunyi guruh tuh tetbe..
ter pause jap jari2 aku di keyboard nieh.
and..ade bunyi angin nie..aku x suke bunyi tuh..
sebab bunyi tuh seram lah...lw korg dgr memang seram...
bnyi cam mendayu2 then kuat..pastu slow balek..
aku takut~~~
sbb skrg aku dok umah sorg...

korg tw x..bunyi angin cam dkt tanah perkuburan waktu malam masa hujan turun?
erk,tak2..bukan bnyi cmtuh...
nie bnyi laen ckit...

sudah!!!!
lagi wat aku takut!!!
bye2!!
nk lari g umah akk aku...
xde lah takut sgt!!

No comments: