selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Saturday, May 8, 2010

po-li-tek-nik!!

salam...

post ari nie di mula kan dengan pengumuman.
sebelum tu,ucap tahniah pada daku!
sebab ape?
sebab...permohonan politeknik pn aku x dpt.
ha ha ha~~
sedih je kan?
sume x dpt..upu x dpt,matriks x dpt...and even politeknik pn x dpt.
teruk sgt ke keptsn aku?
truk eyh ade 6 credit?
6 credit truk sgt2 smpai sume x dpt..
but...aku dpt KPJ,so..aku x sedih sgt kot?
tpi aku akn betul2 sedih lw ptptn pn aku x dpt..
memang rezeki aku dkt KPJ kot...
ntah2 msuk KPJ tuh pn xleyh bwk pastu drop kot..
aduh,kan otak aku nie x bijak pandai sgt...

sudah lah sal tuh! cter laen lak.

bce lah post..very2 pnjg and excitement..
bg diri aku!
but,interesting story!

No comments: