selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, May 9, 2010

su-do-ku!

hooyeah!! sume org nk gune formspring me...
jadi aku nk guna gak!! hahaha...
seperti yg korg tw,daku telah post kan daku nyer link td ke blog..
sila lihat n3 berikut nyer!

okay..semalam stu ari aku pk,ape yg aku lupe nk share dgn korg..
upe nyer sal tuh dh..
aku x tulis n3 sal tuh,
tpi xpe lah..aku cter skrg..

mse naek lrt blek smlm,aku dok sblah mkcik nie..
xde luar biase sgt pn dgn mkck nie mule2..
dh lme duduk..
aku pusing kanan..

*bersuara dlm hati* eyh,sudoku?? level bpe nie..nmpk cm senang.
*tenung sudoku tuh* mkcik nie pn maen sudoku ke?
*tenung lagi* *kemudian otak ligat memusing cri no untk di isi dlm kotak kecil tuh*
*bersuara dlm hati* 4!! mkcik..dekat kotak tgh2 tuh 4..
*chek lg skli* btul lah..4..dekat ctu 4 mkcik..
*berfikir*ptut ke x ptut tgur mkck tuh? suh isi dkt ctu no 4?

resah gler aku time tuh...
resah sgt2 sbb x dpt isi no 4 dkt kotak tuh..
asyik ckp dlm hati,citu 4 mkcik..4!!
pas puas daku tahan perasaan resah tuh,
daku memberani kan diri,
aku : erm...mkcik...
mkck : *muke terkejut* npe?
aku : blh x..sye bgtw...yg dkt sni nie..no 4.....
mkck : owh..yeke? mne? sini?
aku : bukan2..sini..mkck tgk nie eyh lw brsan ni 4,
sini pn 4(hbis su row ade 4 aku sebut)
jd sini mesti lah 4...
mkck : owh..yeke..ok2..
and bla2 bla kami bersembang..
daku tnye mne mkck beli buku sudoku yg kcik gler nie..
dia bgtw dkt kl sentral kedai ape ntah eyh?
aku dh lupe..tpi next time lw aku jejak kl sentral aku cri buku sudoku tuh.

act,dh lme gler~~
aku dh x maen sudoku.
dlu maen..bila spm aku dh lupe dkt sudoku..
hahak..
lgpn aku bukan nyer pndai sgt math pn.. 
jd kdg2 maen sudoku nie wat aku cm~~
faham2 lah eyh?

sal kad tuh,x smpat nk siap kn.
iwan ckp xpe..laen kli bg..pas g nilai dia ckp!
aku pn..ok..

tu je cter daku..
feel free to ask me dkt formspring k?
bye2...



No comments: