selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Friday, July 30, 2010

aku gune kamus dewan bahasa! haha...

hola....
aku kembali smla ke sini setelah aku hilang dlm mimpi.

erk...pehal jiwang terlajak nieh?
jiwang ke...x betul?
hahahaha...

bukak blog ade cmment dri sis fyza..
huhu..dia tnye xde gmbr ker...
ikut kn hati nieh sbnr nyer mmg nk bergmbar2 dlm lab pharmacy tuh...
tpi,x smpat...rush kot..xde kenangan untk first time wat ubt!!
hanya mata,tgn dn hati aku je yg akn ingt..owh lupe,minda aku pun akn ingt gak!
xpe lah..after dis aku akn tgkap gmbr dgn lab kot...kot okey bukan yg kot tuh!
erk,faham ker?
adeh..xne eyh? jap2 aku cri dlm kamus...*bukak kmus*
ok..dh jmpe mkne...kot sjnis baju tebal potongan Barat berlengan panjang dan biasanya terbuka di depan yg dipakai di luar baju kemeja
itu lah kot yg d mksud kn aku...hahaha...
dhsyat gler smpai bukak kmus owh..aku rse aku sudah mereng!!

sudah2...hilang kan kemerengan aku itu...

td mood nk blogging xde..skrg dh kurang ckit tpi cm malas...
i will try to rjin kn diri aiii....

2 comments:

~Mika Darkness~ said...

hehe... teha mmg da merenk~~ xD
sm cam org yg menaip komen ni. ahaks! >:D

teha said...

mika : hahaha....mri sme2 mereng!