selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Saturday, July 17, 2010

ke benda tuh???

jalan2 kan...
pastu tetbe terdrop dkt blog nie..
leyh singgah sbb ade giveaways..
ingt nk join..tpi x join ag..
hikhik...
tw x sal ape?
sal watermark..
nak terang kan sal water mark nie pn..aku x tw jugak...
yg aku tw,watermark dia tuh sume lawa2!!
comel2 pn ade gak..
hihihi..teringin nak satu ouh tpi cam...nanti aku pk..
tgk lah blog aku..mne tw,dh ade kan water mark sndri...

nie blog dia..tpi yg link aku bg nie dkt water mark dia..
sbb ade stu tu aku suke..huhu..
tgk2 lah yg laen keyh?? or join lah give aways dia..
rse cm nk join jugak je..huhu..
bnyk cntest skrg aku join..

lagi satu...aku kagum gler sbb dia leyh wat sumetuh sndri...
smart gler lah..
i admired org yg berseni okeyh!!
hihihi...

dh habis jalan2 dkt blog korg..tpi x sume lah..terasa badan sudah penat..
maybe smbung sok!!

maybe lah...huhu..

3 comments:

bizzonline said...

Salam Kenal Teha..hehe..
br tau tanda air tu ek,kih3..da ramai pon wat bisnes ni teha. akk ni kire baru gak la gile bisnes ni.
nnt skodeng blog akk lagik ye.
mekaseh sudi gak jengah2 dimalam ari..dadaaa..muahhhh

FyZa said...

eh joinla..untng2 mng dpt watermark cntik 2..;)

teha said...

bizzonline : huhu..thnks kak singgh sini..watermark akk sume lawa! ok2..nti the skodeng ag..nk tgk tnda air yg comei2 uh..hihi..muahhh back to u!!

sis fyza : tu ar..ingt nk join..meyh lah kte join ramai2 keyh!!