selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Saturday, July 3, 2010

merepek je kerja aku!

aku rindu lah..nk berjalan-jalan pkai favourite cardigan,
then tangkap2 gambar...gler2..enjoy2...
ketawa kuat2 dkt public..
having fun!!

rindu saat2 camtuh.
spend one day dgn gurlfrenz.
dari pagi ke petang or even ke malam.
masa makan ckp2..gelak2.
tangkap2 gambar.
rindu.
rindu to my old self.
hahaha..sume nyer mmg berubah tahun lepas.
2009 memang banyak mengubah hidup aku.
 
banyak yg jadi.
tons of problem.
and dulu aku selalu luah kan perasaan dengan menekan keyboard.
tpi sekarang aku dh x pandai sgt cmtuh.
kenapa eyh?
pelik dgn diri aku sekarang.


aku nk makan tako lah.
dgn big apple donut.
sp nk sponsor?

sudah lah.
xde makna pn post nie.

No comments: