selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Thursday, July 15, 2010

oh~~~ violet itu!!!

bermacam warna rupa mu...
dirimu membuat kan aku tertarik dan seterus nyer jatuh cinta!!!
warna2 mu meriah dan menawan hati kalbu ku..
sesungguh nyer aku benar2 jatuh cinta pada mu...
tetapi mengapa..mengapa diri mu sukar untk ku miliki??
dia tiada halangan..cume mungkin rakan2 ku sukar untk menerima mu...
tapi percaya lah,hanya segelintir sahaja yg begitu!!! selebih nyer menerima diri mu.
malah ade juga yg ingin memiliki mu...dan mereka telah pn memilik diri mu.
bertapa sedih nya aku melihat diri mu bersama yang lain.
aku ingin...aku begitu ingin memiliki diri mu...
dan aku ingin kan kau sebagai hadiah yg terindah kerana hari jadi ku bakal tiba...
tpi apakan daya...ibubapa ku mungkin menentang hubungan kte...
sungguh aku kecewa...

aku sedang berusaha untuk memiliki mu...aku sanggup melakukan apa sahaja untk mu.
mengapa mereka menentang hubungan kte?
salah kah kau dan aku?
aku ingin kan mu..sungguh,diri mu penting dlm hidup ku.

kau menawan hati ku..kau menarik perhatian ku...
kau begitu indah dan sempurna di pndangan ku.
oh contact lens~~~ aku ingin milik mu!!!
warna mu...rupa mu...menawan diri ku!
aku jtuh hati pd mu dan ingin miliki mu...

huhuhu...first2 korang baca dah leyh agak ke x??
hihik..saja tetbe nak wat cmtuh lak..
hmm...mcm korg tw..aku nk cntact lens...but my parent x bg rse nyer.
aku nk cntact lens sbb aku x pkai cermin mata sgt tpi aku rabun!
and..kalau pn aku pkai cermin mata,nti cam alergic...
mesti gatal tepi mata aku...pastu pedih lak tuh..
tu sbb aku nk cntact lens..
ade yang cakap bahaya tpi...aku nak jugak pakai.

aku dh tgk2..violet lawa..lgpun fav colour aku...
tpi lw aku nk beli aku x beli yg tuh kot..
beli laen...brown je...x pun just yg clear punye xde warna..
aku nak..dah jmpe y murah gler auw..tapi x dpt beli jugak 
sbb promotion dah habis dah 17 hari bulan 7 nie...
hmmm....




nakkk!!!!
sumone...bg dkt aku boleh???
aku nak..aku betul2 nak..
aku akan try pujuk mak ayah aku..
tpi,promotion dh hbs..
haila...

k la!! itu aje..salam!!


6 comments:

~Mika Darkness~ said...

kalo awk pkai cermin mate, mate awk gatal2... kalo pkai contact lens? xpe ke? mmgla bez contact lens ni. kte pun tringin nk pkai sbnrnye. tp takut tu jela, mudarat kat mate. sbb kte ni jnis yg cuai. huh... kalo kte, kte bli wrne merah~ xD
huhu...

FyZa said...

huhu..cantik! ptt la teha nk sgt..hehe

Hamzah Ian said...

ahhaa.. nak jgk wei.. takde takde.. taknak ah.. haha

teha said...

mika : lw pkai cntact lens xpe kot..sbb lw gatal2 pn mule2 je..lw x berwrna pn..kte nk clear je..hihi..

teha said...

sis fyza : huhu..yep..dats why nk sgt!!

teha said...

hamzah : hahak..xnk sudah! huhu..