selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, August 8, 2010

award~~

mood nk blogging dh tibe...
tpi skrg nk post sal award yg kinchet bg
sorry lw silap bg nama panggilan.

so now,lets get start!!


sebenar nyer dh lme x dpt award or tag..
huhu..lw dpt pun mgkin aku x wat sbb x ckup mse...
sorry pd mereka yg tag aku.
jgn lah jemu nk tag ag k?

1. Ucap terima kasih kat insan yang tag kat kita tu dan jangan lupa link kan
yg tag i is blog guekamu...thank u bg dkt sye...
 2. Tag 15 orang blogger yang anda pikirkan olalala tropika! fantastic bola bola! yaa reba ya rebba!

tu aje!! laen2 xleyh auw..
huhu..

3. Kene bagitau insan-insan yang bertuah kat atas ni menerusi chatbox dorang
jap g bgtw...okeyh?
wait for me~~

4. Nyatakan 7 perkara tentang diri sendiri

 tujuh?? lebih xleyh?
-nickname i berubah2..tpi sume sme!!
-dlm blog,suke sgt2 post pnjg2.
-diri ku d sygi oleyh mereka yg aku syg!!
-agk cerewet sbnr nye...
-suke dgr lagu english,korea..jepun.
-suke tgk movie..tpi skrg x dpt tgk movie yg bru2..isk2!!
-last skli pasal diri i....i suke makup!!! i jugak suke pkai slndang...i'm lovin it!!


huduh sunguh aku nieh!!
hahaha...

1 comment:

~Mika Darkness~ said...

tq sbb tag kte... ^^
nti kte jwb.