selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Monday, August 30, 2010

award!!!

baru blik dari jj.
and aku masih ade dkt umah.
aku x blik mantin ag.
ada sebab nyer napa aku x blik mantin ag.
nanti aku cter sal tuh.
 
yep,tag....aku dpt tag dari mika my lovely best friend!!
hihihi...ini dari blog dia yg lagi satu.

soklan : friendly kah aku??
huhu..jwpn nyer terletak pd korg..kan kan???

ok,jom!! untk dpt award nieh,kne jwb soklan dulu

Senaraikan 7 makanan kegemaran utk brbuka n bersahur:
1.kuih pelita!!
2.kurma
3.ayam bakar/ayam madu
4.aym masak merah/pedas
5.salak lada(kelantan tw bnda nie)
6.ikan bakar
7.rendang~~~

Tag 5 rakan blogger.

ok,itu aje!!
yg kne tag,sila kan ambik okeyh?
syg kamu!!

:)
 
entry nieh pelik,sila abai kan.
kemalasan melanda diri okeyh?



No comments: