selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Monday, August 9, 2010

bucuk,hati2 eyh??

salam pepagi nieh utnk korg sume..

skrg dh kul 4 pg and i still cannot sleep worrying bout him and my OSPE.

risau sal dia sebab ptg karang dia yg anto aku balik mantin,
which is my hostel...mentang2 dpt motor baru...
dia bersemangat nk anto..even jauh gler.
risau sbb dia dah lah baru balik kerja nk terus anto aku.
bukan aku ngada2 mintak dia anto keyh..dia yg bersungguh nak anto..
tpi tu lah.risau sgt sal dia.
pas anto aku,cnfirm atas motor dia sorg jer...
ikut jln kampung lak tuh,yela..mantin nieh xde highway..
jdi kne ikut jln kg sblum smpai tol pajam...
pas kuar tol pajam baru highway.
nak ke pajam tuh pun lama gak auw..jauh jugak...
betul2 risau sal dia esok.
tolak petang,smpai sne msti malam..dia nk blik umah mesti dh malam.

penat kerja lom habis...tmbah penat bwk moto...
ish..risau!!! ingt nk suh dia anto smpai kajang je..
pastu naek train g btg benar...xde lah jauh sgt dia nk anto...kan??
anto ke kajang je...dekat ckit dia anto aku.
xtw lah dia trime ke x cdgan nieh...nti esok aku ckp.

2 comments:

Hamzah Ian said...

gua pun tak leh tido la..

teha said...

hamzah : huhuhu...kte sme lah bro...