selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Friday, August 13, 2010

cik kerm craft giveaway~~

salam...dan selamat berbuka!!
aku dah habis makan...huhu,jap je kan aku mkn? aku mkn ckit je..
diet kah? no no no..sebab dah terlebih kenyang dah nie,sbb tuh aku stop.
even hajat hati nie nak makan ag. hahak.
ari nie berbuka dgn mak aje,berdua lah kami.

ok,actually nak wat entry sal contest,atas itu hanya selingan semata-mata.

contest yg i nk join is contest yg berkaitan dgn craft..cik kerm punyer contest.

buleyh tgk syarat contet and hadiah yg kiut miut tuh dgn sini keyh..



join contest nie sebab,bila tgk hadiah plushie tuh,
i was like...oh my god~~(sila menyanyi ikut rentak lagu usher omg tuh keyh?)
aku dah byg kan aku peluk plushie tuh..dgn telinge dya yg besar tuh..cute gler ouh!!
aku suke plushie2 jenis cmtuh..
and second prize tuh pun wat aku tertarik nk join..hihi...ade nama aku kot..tuh yg aku nk!!
hihi..tpi dlm pkran nk tukar wat nme bucuk..biar tiap2 ari aku nmpk nme bucuk...
buleyh x cmtuh?

hihi...=)
p/s : ♥ u bucuk....


No comments: