selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Friday, August 13, 2010

contest : akudia dan polka dots oleyh pupel

second contest untk hari ini....tpi contest ke bpe yg aku join dh x ingt...
erm....yg ke 4 kot?

hihi..ok,straight to the contest!!


contest di buat oleyh cik pupel..syarat contest semak cini

hadiah dia best...
hihi..shawl!!! aku suke shawl okeyh..
statement aku nieh bukan untk tjuan memenangi contest ini okeyh?
telah di nyata di entry kuh disini sebelum di tag oleyh cik shiqa kesygan kuh!!

cerita ckit...
actually...aku xde polka dots shawl auw...ari tuh mse kwn aku jual,
aku nk beli satu tpi member kata,
shawl clour tuh x ssuai dgn aku..sbb tuh aku x beli. aku beli yg gorgeous tuh je.
pastu tbe2 cik shiqa suke nk tag aku..huhu..
bila dah di tag...aku pun kelam kabut lah cne nie nak cri polka dot shawl,
dh lah xde...memang blurr mule2..
tpi,usaha kan tangga kejayaan...oleyh itu aku berusaha cari shawl.
last2 dpt shawl yg cm dkt bwh nie...yg korg tgk nieh kn..
ini pun pinjam...tpi alangkah indah nyer lw ade polka dots shawl sndri kn??
mesti best,xperlu nak meminjam...jalan2 nak pkai polka dots pun buleyh!!
mnx dkt bucuk lah,suh dia beli kan satu untk rye nieh..huhu...
segala baju yg dipakai,dan juga shawl dlm gmbr ini di sponsor oleyh
housemate yg pham aku nie gler contest dkt blog.
hahahaha...
ini lah gmbar nyer!!

 berposing di tepi tingkap. bilik ini di sponsor oleyh housemate ku  juga.
gler2 kami dlm bilik tersebut sewaktu sesi shooting gmbar!!

gmbar jelas kan?
sye join contest nie under, anda dan polka dots.

hihihi...peace!!! =)

opssss...lupe nak tag.
i tag hani,mika and sis sugar2!!

10 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

hoyeah!!!

semoga menang ye..

sorry to say syg..akk xde shawl polkadots.hihi

~Mika Darkness~ said...

adui...kte xde n x pndai pkai shawl la awk... T-T

teha said...

sis sugar2 : huhu...xde ke..cube lah cari..untung akk mnang kan?

teha said...

mika : awk try lah..senang je lah..kte ajar gune webcam cre nk pkai cne...

~Mika Darkness~ said...

bukan takat xpndai, shawl pun xde. cne tuh?? O_o

teha said...

mika : try lah cri..mcm kte pnjam...k?

PuPeL said...

hye kamo..pupel datang tgok penyertaan kamu..wah semangat nye.. semoga berjaya ye.nice pic :) ha.yang len2 kalau tak ada, boleh pinjam..sama pun tak pe :) sebab penilaian bukan kerana chantek atau apa tau..tapi itu tergantung kepada juri yang ditugaskan :) so..semua.semoga berjaya..thanks 4 da suport ye :)

teha said...

pupel : hooyeah!!! dah dijengah..hihi..thnk u cik pupel...
hrap menang lh...

Cik Shiqa said...

teha syg.. dh wat ea.. gud Luck! shawl cantek laaa

teha said...

cik shiqa : hikhik..yep..dh wat..huhu..