selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Tuesday, August 31, 2010

entry merepek ag...

ceit,aku nk wat entry gune ayat berhemah ckit..
tpi x dpt ouh!!
rse cm..ish..ape bnde aku merepek nieh?
rse cm..ntah pape2 je...

hajat hati malas nak tegur direct ckp direct tpi x leyh lah plak,so...
sorry aku cakap nieh.

sume org tw...
aku xkisah korg folo blog aku...
tpi untk folo blek,aku yg decide.
seperti yg tertera di shoutbox aku,
ade yg bertnye...
knpe gitu cara aku.

ade sebab nyer knpe..bukan aku suke2 wat rules cmtuh..
itu aku wat berdasar kan ape yg aku perhati.
aku malas nak bgtw sebab2 nyer..sebab bg aku,biar lah aku sndri yg tw.
yela,lw aku bgtw..mgkin ade yg mrh..ade y x suke..ade yg bnci.
jalan terbaek,aku diam sndri...
 
before nieh aku dh agak..mesti ade yg tnye and ckp sal tuh..
tpi aku x kisah sbb bg aku...
diri aku lebih tw dari org laen.
mgkin jugak tnggung risiko sndri dgn ckp cmtuh...
 
ciss ayt aku!!!
hahahaha...aku rse bajet sgt2.
udah lah..malas nk terus kan lg...
lantak p lah pe org nak ckp ke nk ape...
malas layan..
biar jelah aku sorg je tw!!
nk kata aku x peramah ke ape ke...nk ckp itu ini ke...
xpe,i dont mind..
mulut korg.
tpi jgn terkjut lw aku kurang ajar.

owh...ade berita sedih.
contct lens...
aku xdpt lens!!!
sebab aper??
erm,mybe sbb power aku terllu low...
xpe la,bukan mse aku kot..
 
ape lagi cter aku??
owh, petang nieh aku blik mantin.
aku xblik mantin isnin ari tuh sbb...
erm,aku rse biar lah aku smpan sndri.
malas nk ckp..bnda dh lepas.

and,aku dh lwat tiap link dlm blog...
thank u visit..
utnk blogwalking ag..
mgkin x kot..

ade bnda di fkran aku yg x dpt aku luah kan dgn kata2 dan
hati aku x cter btul2 pada diri aku..
tuh yg cm..
 
arghhhh!! sudah!!
aku nk g mnum air,nk tenang kan diri!!

erk,bukan2..aku pose keyh..
huhu..aku sje je tuh...

ok lah,adioss!!


2 comments:

hamzah ian said...

haha.. ko mmg tak pose

teha said...

hamzah : ade lak hamzah...aku pose arh wei...