selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Tuesday, August 24, 2010

teha or sugar bunnie??


salam.

aku rse korg sume dah tahu bukan???
aku rasa korang sume dah tahu sebab mana2 aku guna nme tuh 
and nama tuh ade dekat mane2.

pada siapa yg xtahu,terus kan lah baca entry nieh okeyh?

bila aku BW,aku sllu nyer gune dua nama nieh...
tehapelangi and tehabunnie.
my formspring and fesbuk aku guna nama tuh.
tehabunnie merujuk pada diri aku keyh? 
aku adalah tehabunnie.
aku gune nama nieh dkt mne2 je. conteng2 pun aku gune nama nieh...
bukan vandalisme okeyh? aku baek...hikhik.. =b
even credit untk blog nieh pun aku gune tehabunnie.

aku mmg suke bunnie2 nie...lw aku ade duit bertimbun 
msti koleksi bunnie aku dh bertambah.
dekat umah aku ade 3 ptung bunnie. and ade jugak bunnie2 yg laen yg aku beli..
cth cam strap or ape2 yg berkaitan dgn bunnie.

mse search2 sal bunnie nieh...aku terjmpe dgn sugarbunnie.
aku xtw lah aku ade cter ke x dkt korg yg ari tuh aku sedih gler
sbb bucuk yg kerja dkt mcd x beli kan sugarbunnie yg mcd jual.
mcd bg sugarbunnie nie untk kids meal...
ari tuh aku nk tpi x dpt..jadi aku memendam jelah perasaaan terkilan nieh.
spe2 ade lebih...bg lah aku satu..nk jual pun buleyh!!!
siyez,aku nk satu!!
lw korg jual aku akan beli..tpi tgk lah jugak harga nyer keyh??

xnak ckp ag..ape kata kte lyn gmbr2 sugar bunnie yg comel2 nieh??




nie gmbar bckground dkt lppy aku skrg...
xcye?? tgk nieh..hihihi...
(sejak pndai print screen nieh,asyik nk wat entry yg ade print screen je)



huhu...comel je kan??


nie lg stu yg comel,


hehehe..comel kan???


nak lagi? ckup? hikhik...
nie yg last...lw ade bunny box nieh..aku xkan buang and smpan je...
cute gler kan?? lw aku dpt nie..mmg aku hrgai sgt2!!!


ade bnyak,tpi aku ambk yg nieh je lah..aku penat! tpi happy pk sal sugarbunnie nie.


so...aku dah decide.
korg tgk je lah pe yg jadi okeyh??
aku hrap cute and lawa and memuas kn.


entry ini di tulis pd mlm smlm 23.8.2010.
tpi di schedule kan untk di post pd wktu ini.
sekian terima kasih kerana membaca post dari tehabunnie berkaitan sugarbunnie.

3 comments:

~Mika Darkness~ said...

OMG! KAWAII!!! (*0*)
I WANT IT TOO~~ x3

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

huhu..comel la bunny..kite pun suke bunny.. =)

teha said...

mika : huhu...so kawaii rite?? i love this sugar bunnies so much!!!

arisa : huhu..arisa pun suke eyh..mmg ptut d sukai sbb comel!!