selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, August 15, 2010

shawl itu..and diri ku!!

sedih....
sedih sgt2. ade 3 bnda wat aku sedih.

first,ari nieh dh kne blik mantin..nak dok umah ag!!!!
lw dok mntin,on9 mmg lah buleyh tpi lw nk bw tuh..agak susah ckit.
lptop aku tuh..pham2 je lah.
bukan aku pnyer pun..gne akk pnye sblm beli yg laen.
itu pun lw dpt beli lppy yg baru..
lw x dpt?? sme je lah kdaan dia.
xdpt kebebasan mcm on9 dkt umah nieh.

second knpa aku sedih...
actually,bnda nieh dh sllu jadi tpi jrang kot aku ngadu dkt blog tercinta and korg sume...
tw kah apa sbb nye??
korang tahu kan..blog nieh bukan je cm diari...tpi medan org wat bisnes on9.
aku nieh kan suke dgn cardigan lah...baju lah..shawl pun termasuk.
duit aku ade mmg ade tpi gune untk laen lah kan..
nak beli2 nie sume agk susah. lebih2 lagi aku student.
lw aku dah kerja..jgn ckp lah..ade je kot pesanan aku!!!

dorg nyer shawl sume lawa2...baju pun sama. murah pun murah..
lagi murah dari uptown kot aku rse.
polka dot shawl..sejak2 join contest shawl tuh..
aku memang teringin nak ade stu lah sekurang nyer polka dot shawl..
satu pun xpe lah...sbb lawa kot. agak nyesal ari tuh dgr kata 
dak umah yg shawl warna gitu x ssuai dgn aku...
sedih je....hmmmm....

3,contact lens...
smpai skrg x tertunai hajat kuh untk memiliki mu!!

udah lah!!! aku xnak lyn perasaan aku nieh.
aku nk smbung tdo..nk tdo ats katil,dkt umah puas2!!
sbb cnfirm mlm nieh dah tdo ats katil hostel.
pastu esok nyer kne bgn awl gler!!

nota pelangi : mmg sdih x dpt shopping shawl. suke bnda2 gitu tpi kwgan x mengizin kn jd kne gigit jari je lah...haih!!!mengeluh itu x baek. bersyukur ats ape yg kamu ade teha...ngeeee...=)

gmbar hnye untk suke2....

2 comments:

♥♥♥aRiSa FunAbAsHi♥♥♥ said...

alololo....na moo sedih3...

t tyme nk raye..blilah shawl bebanyak ea.... =)

teha said...

arisa : huhu..tu tpun lw buleyh beli..lw xleyh? sedih je lah yg dpt...