selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Friday, September 24, 2010

23 sept 2010,ari yg memenat kan.

salam blogger....

:)
kul dua aku baru bgn.
for what?
ade lah...secret2!!

hehehe....
aduh,otak pun blank ag sebab bgn je tdo on9 terus.
xde idea nak tulis blog.
sungguh menyedih kan.

okeyh,nak cter sal semalam...memandang kan semalam
aku tdo dari kul 8 malam sampai kul 2...
aku x smpat nk update blog...
so,ari nie baru aku update blog.

semalam punyer cerita memang memenat kan. letih.
semalam hari yg penat.
bukan penat ape auw tpi,penat otak.

bila otak nieh dah penat dah letih badan2 pun cam lemah je.

nak tahu kenapa??
sebab semalam,
kelas human physiologi dari kul 8.30 pagi sampai 4.30 ptg.
korang blh handle ark??
memang dah tepu dah otak aku.
dah xleyh nak terima dah...
tpi aku pkse gak diri aku untk terima and faham kan ape lect ajar.
and kena concentrate betul2. fokus sampai
kepala aku nie dah saket.
saket gler..sampai kena picit2 urut2 kepala aku.
member aku pun sama.

alhmdulillah,aku leyh lah dpt ilmu...
jadi nak mintak jasa baek korang sume...
tolong doa kan aku,tolong doa kan ape yg faham ape yg aku belajar nie 
aku akan ingt smpai bila2 and boleh jawab soalan.
terima kasih pada mereka yg dah pun doa kan aku...
:)

x ckup dgn kelas,
aku dpt suntikan plak..
suntikan hepatitis???
ala...yg kena enjek 3 kali seumur hidup tuh...
pergh...ini kali kedua kena enjek,
agak saket berbanding yang first tuh.
kak ika ckp(yg dah habeh kne enjek 3 kali)
kali ke3 akan lebih saket dari yg pertama and kedua...
waaaa.....takut!!

ok lah...
itu aje update aku.
aku nak smbung stdy...
doa kan aku okeyh? thank you...

adioss!!

1 comment:

~Mika Darkness~ said...

enjek??!!!! waaaa!!!!!! xnak!!!!! xnak enjek!!! takut!!!!!!!!! DDDX