selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Monday, September 13, 2010

aktiviti di syawal ke 3

salam...

entry di mula kan dgn perkara yg geram2.
geram sbb akk aku tuh,dh tw aku dgn dia penakut...
dia ajak jugak tgk cter2 seram dkt tv!!!
x ckup dgn tuh..asyik2 terkena benda subang2 tuh...
eee....tlg lah!!!!

adehhh...

:)
entry gmbra okeyh?

ari nie kuar dgn akk...dpt mkn big apple dgn chicken chop egg house!!
hihihi...dia belanja aku dehh...
egg house dkt jj wangsa maju.

then jmpe bucuk...
jalan2 TS g kampung baru mkn nasi lemak antarabangsa..
huhu..even sekejap,hepi ouh!!

aku tanya dia nk big apple xnk...mule2 jual mahal,last2 dia ambik jgak...
eka!!! ari slse nti iwan anto kte g raya umah awk..
dia tnye,dia leyh raya umah awk skli ker??
huhuhu...*hope bleyh!!*

k lah..ngntok!!
mahu tdor..tpi ade tkut2 ckit....
adeh,nie sume gara2 akk aku...
grrr....layan drama korea lah!!

adioss...
:)

2 comments:

~Mika Darkness~ said...

o_o mak eh. byknye la die ni mkn.
die nk beraya sekali? boleh. huk. nti awk lyn die je. T_T huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu.... XD
nti tepon la biler awk dh nk bertolak tu.

teha said...

mika : yela,kan dia anto dia..bila kte dgn awk msti lama kn? so,nk suh dia tgu dkt luar cm kesian...xde la,dia tuh leyh hdup dkt mne2...kte xyah lyn sgt pun xpe..ok..nti kte ckp dgn dia nk g bila,nti kte bgtw awk..