selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Tuesday, September 7, 2010

cemburu

salam...

hanya luahan yg xde makna sahaja.. :)
sebenar nyer,ade rse cemburu dalam diri aku..
aku xleyh nk bgtw pa yg jeles tuh..
sebab cemburu tuh datang dari korg sume.
siyez,aku jeles.
rse jeles nie memang kuat sgt dlm diri.
sedih sgt2 bila tgk korang..
cemburu tgk korg.

aku tahu,aku xmacam org laen. aku berbeza.
laen dari yg laen.
aku sedih dgn diri aku.
sume tuh aku simpan dlm hati..
walau pun jeles dgn korg,aku tumpang gembira dgn korg sume.
at least,buleyh lah aku rasa gmbira dlm sedih aku.
:)

sudah untk itu!!
 
cner perasaan korg,dh nk raya nie??
mesti sume snyum lebar je..seronok kn?
huhu..bape pasang baju raya korg ade?
yang pmpuan tuh memang lah..dua tiga psg kn?
beli kasut baru sekali eyh?
hikhik..gud!!
 
pape pun..selamat ari raya okeyh??
maaf zahir batin dari aku..maaf kan kesilapan aku sepnjang kau dan aku berkawan k??

aku nk wat sumthing,so maybe busy.
adioss!!

No comments: