selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Saturday, September 25, 2010

untuk hari ini

salam...
korang ape khabar??
sihat??
aku ari nieh ok sikit dari semalam!! hehehe..  :)

erm,ari nieh ade kelas math tapi tunggu punye tunggu tibe2,
ade budak inform "lect terlupa yg dia kelas hari nie. jadi kelas hari nieh di batal kan"
what???
lect keyh lupe? aiyak..lw aku tahu memang aku x dtg pagi td.

pastu ari nie xde pape sgt.
hanya ada stdy dan stdy dan study.
itu je untk ari nieh. esok pun sama.
aku dah stop study sebab dari kul 12 lagi aku study.
aku stop kul 2.30 td...

erk,aku nak update sal tuh je ke eyh?
aku xtw lah nak cter ape.
ade cter tpi...entah lah,susah bagi aku untk cerita kan tentang tu.
aku try untk xnak pk.
and,try untk x ambk tahu...try untk wat dunnoe.
aku xnak tension. bila aku tension aku mati nanti masa exam.

mati sebab ape? sebab xtw pape and xleyh jawab.
nie study pun...aku hanya blh berdoa apa yg aku faham,
apa yg aku ingt xkan lupa.
korang doa kan lah jugak untuk aku okeyh?
doa kan yg aku sentiasa ingt dan xkan lupa sume benda yg aku faham keyh?
amin~~~

thankz mereka yg mendoa kan aku!!
sayang korang....

erm,ape lagi????
xtahu dah nak cakap ape..
daaaa....
adioss!!

No comments: