selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, September 19, 2010

why??

salam,

sebelum aku berhenti dari merepek...
erk,mungkin ayat nie lebih senang di fahami.

sebelum aku terus menerus merepek,
aku nak cakap and....
sebenar nya lebih kepada petanyaan.
nuff....kalau korang masuk blog aku,
nuff tdo ke or...mcm nie?
klik untuk besar.

aku pelik..dari malam tadi kot jadi macam nie.
ade problem or what?
biasa lw dia tdo,xde ade ruang iklan dkt atas tuh..
ini,ade kotak kosong je.

curious nak tw mengapa.

dushhhh!!
oh,penumbuk itu bukan untuk korang,
tpi untk aku.
aku dah ngntok gler so....
:)
nak tdo jap!!
nak tdo atas katil aku....
lepas nie dah nak kena balek ostel and tdo atas katil ostel.
so,nak tdo puas2 atas katil aku.

sila jawab pertanyaan aku,
or comment lah pape.
nak smbung kegilaan aku pun buleyh.
tpi make sure korang ade kewarasan lagi sebab kalau xde,
aku xleyh nak membantu!
hahahaha....*start nak gila*
xleyh nak membantu sebab aku pun hilang kewarasan lagi.

adiosss!!

1 comment:

~Mika Darkness~ said...

kte rs, kte x prlu la nk buat2 giler sbb kte mmg dh tersedia berperangai gila2~ xD