selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, October 24, 2010

aku berharap agar aku hilang ingatan

kadang2 aku berharap sangat agar aku hilang ingatan.

biar segala benda yg lepas...
yg wat hidup aku sedih dapat aku lupa kan.
aku berharap sangat agar aku hilang ingatan,
biar semua nya aku lupa.
aku selalu berharap agar aku nie hilang ingatan.

susah...susah nak lupa kan perkara yg sedih2 teruk2...yg wat aku x gmbre.
yang buat aku hilang snyuman dan ketawa.
susah nak lupa kan semua tuh.

walau caner pun aku nak lupa kan...
mesti aku x dpt.
walaupun tiap hari aku berlagak macam biasa,
tapi hati aku nieh masih lagi teringat.

luka dihati memang lambat pulih.
bertahun pun masih ada sisa2 lagi.
nak2 lagi..lepas satu2 perkara muncul 
menambah kan lagi luka di hati.

susah nak lupa kan rasa sakit tuh...
susah nak lupa kan semua nya.
sebab tuh aku berharap dan nak sangat aku hilang ingatan.

biar lupa semua benda. biar lupa perkara2 tuh. 
biar lupa mereka yg meluka kan hati aku.
biar lupa perasaan sakit tuh.

dan bila aku hilang ingatan...apa yg aku boleh buat adalah 
mula kan hidup baru.
mula kan dari kosong dan bina memori yg baru.
cipta hidup dan diri yg baru.
 
bila aku hilang ingatan...kalau berjumpa dgn org yg meluka kan aku,
aku x akan ingt apa2.
xde perasaan marah dan benci pada org tuh.

sebab tu lah aku nak hilang ingatan.
mula kan hidup baru dgn memori yg kosong.
biar rasa perit di hati nie xkan aku rasa lagi.
biar rasa perit tuh hilang. 

aku hanya mahu hilang ingatan.
hilang ingatan,tpi otak makin pandai.

aku berangan sungguh kan?
tapi itu lah yg aku harap kan....
aku berharap agar aku hilang ingatan.

No comments: