selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Friday, October 1, 2010

bomgsu oh bongdu~~~

salam..... :(

korang...cuba teka kenapa...
isk2..sedih nyer aku!!

hehehe...tpi x sgt..aku tgh prepare fzkal and mental aku skrg nieh!!
sebab aku sllu dgr...
org yg kena nie sume ckp sket sgt2...
so,aku takut.
untk tuh jugak,aku prepare kan diri aku sndiri.

korang tahu ape??
gigi bongsu nak tumbuh.
tahu kan??
aku x sure lah gigi bongsu ke gusi yg nak tumbuh..

dgr cerita org yg pernah ena,dorg cakap sume sakit...
jadi aku takut!!!

tapi x usre lah..betul ke x..betul ke x apa??
aku x sure betul ke x gigi bongsu aku nak tumbuh...
tpi,aku nak bukak mulut luas2 xleyh...
and ade rasa berdenyut ckit.
tadi nak mkan pun sakit ckit...

aku takut aku takut!!!
hihihi...

btw,lagu opening naruto yg baru nie best gler!!!
tapi lagu ape eyh??
tgh tgk naruto sbnr nyer skrg...
dah lama x tgk,jadi aku tgk je lah...
best lagu nie!!

daaa...adiosss!!!

1 comment:

~Mika Darkness~ said...

sm la. td kte pun tgk naruto kat tv3 smbil bbuka. huhu... :P
yep. nk tumbuh tu mmg sakit. ade org kate, leh jd smpai demam! smpai x leh g sekolah la kalo sakit tu. so, mmg sakit yg amat! huhu...kte x pnah lak kne. or blum lg kne.