selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Saturday, October 2, 2010

hanya kerana jam tangan!!

salam..♥♥♥

ngeee.... :)

hari nie kan...aku ingat nak keluar tw,tapi...
my sis xnak jadi driver i.
my bucuk pulak kerja!
waaa....sedih je ouh!!

semalam nak jmpe bucuk tapi penat gila and dah nak malam,
tu yg x jadi nak jumpa.
hari ni lak bucuk kerja sampai malam...
haih!!

huhuhu...tak pe lah..
nanti2 je kot?
tapi aku betul2 perlu kan jam...
aku nak beli jam..jam yg bucuk beli hari tuh dia nyer tali dah tertanggal!
baru je beli tapi jadi cmtuh lak...
geram aku!

so,aku nak keluar sbb nak beli jam je pun...
satu tu aje aku nak beli...
hahak..
baek xyah keluar kan kalau camtuh?

ok lah...aku nak undur kan diri jap..
nanti aku nak online balik..

adiosss!! 
=)

1 comment:

~Mika Darkness~ said...

erm...kalo tali dh tertanggal, leh bli tali baru lor... sori sbb td x bls msj awk. kedit kte K.O. x_x