selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, October 3, 2010

oreo~~

salam!!

kesedihan melanda!!!!

waaa.....sedih sgt!!
isk2!!

sebab ape? sebab mlm karang dah nak balik mantin dah!
aku tahu,ramai yan bosan baca entry aku setiap minggu ari ahad kan?
sebab mesti pasal aku sedih nak balik hostel dah...
haih,nak wat cmner..
korang baca je lah...
kalau xnak baca entry lepas2 ok?
tpi jgn baca yg ari ahad punye tw?
huhuhu...

aku nak beli jam,tpi smpai skrg x dpt beli jam lagi.
sedih aje kan?
 
jam before nieh elok lagi...tapi tali dah tercabut...
aku ingt nak kuar nieh,sama ada beli jam baru or betul kan jam lama!!
pastu..teringin nak mkn kfc before saket gigi bongsu nak tumbuh nie bertambah2!!
bukan je kfc,aku nak makan aiskrim mcd...oreo mcflurry....erk,btul ke aku eja?

adui...sudah lah...bye2!!
adioss!!

2 comments:

Cik Shiqa said...

ceeedap ny mcflurry.. yummy baru makan smalam.hehehe

~Mika Darkness~ said...

adeh... die mmg sngaja buat org lpr! :P
mmg rindu sgt dgn oreo mcflurry... >.<