selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Wednesday, November 10, 2010

bosan dengan hidup

salam.

kadang2 dekat dunia nie,ada benda yg x boleh
diperbaiki and di perbetul kan.
walau macamner kita cuba betul kan pun,
perkara tuh xkan boleh baik.

x guna kalau kita cuba nak perbaiki,
tapi orang laen x pernah nak cuba perbaiki diri sendiri.
masalah xkan selesai bila kita dah nasihat org tuh,
dah bgtw org tuh ape punca masalah selagi org tuh x cuba nak berubah.

aku rasa nak keluar lah.
nak tenang kan hati nieh.
mungkin jugak nak ada masa untk diri sendiri.
nak fikir2 apa yg jadi.
nak relax.
otak xleyh nk berfungsi.

naek cuti nieh aku exam.
tapi sampai sekarang x study.
dorang sume sibuk study.
sibuk tanya aku.
yeah,dorang orang pandai.
aku orang bodoh.
dats why always tanya : dah stdy??
then terus cakap aku dah study nie and nieh and so on.
aku x tanya pun soklan tuh tapi tiba2 ada jawapan
berkaitan soalan tuh.
pelik.
what ever.

bosan dengan hidup.

adioss.

No comments: