selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, November 21, 2010

heart story telling and tsubasa

 salam.
warning : entry yang ade repekan and luahan.
jangan baca kalau xnak tahu.
jangan kutuk kalau rasa benci and menyampah. 
just leave my blog and come again when
i dont talk about my feeling.
thank you.


**************************************
aku cuba menjalani hidup aku dengan gembira.
cuba lupakan segalanya yang berlaku.
walaupun aku takut akan apa yang terjadi di masa depan nanti,
aku cuba untk kuat kan dri supaya dapat berhadapan dengan apa yang berlaku.
aku cuba untuk melarikan diri,tapi aku sedar...
semua tuh xkan ada makna.
aku kena berhadapan dengan semua tuh.

aku nak lari dari apa yang jadi.
aku boleh terima apa yang jadi.
cuma aku marah kan diri aku,
kenapa dulu itu yang aku buat sedang kan ada jalan laen.

sekarang,
dalam hati aku hanya ada rasa benci,
menyampah.
aku xkisah sal mereka.
masa aku dapat tahu kenyataan sebenar baru-baru nie,
aku rasa lega. lega dgn kebenaran.
bersyukur dgn kebenaran yang Allah tnjuk kan.

dan,seolah-olah aku mampu menjawab soalan hati,
kekeliruan hati aku. hati aku betul2 lega.
iye,ada sayang lagi..tapi cukup lah aku menyayangi.
setakat ini sahaja aku korban kan segala nya.
setakat ini sajaha aku korban kan perasaan aku.
tak perlu lagi aku persia kan rasa sayang yang ada dalam hati aku nieh,
untuk orang yang x reti menghargai.

untuk perempuan tuh,kalau dia baca nieh...
aku nak kau jangan kacau hidup aku lagi.
tolong pergi jauh dari hidup aku.
aku dah x benci kan kau.
aku dah xde dndam dengan kau.
tolong jangan kacau hidup aku lagi,
sebab hidup kau pun aku xkan kacau lagi.
kenapa aku cakap cmnie?
sebab aku dah boleh lupa kan apa yang
kau buat dekat aku dulu.
memaafkan??? tidak.
hanya melupa kan.

aku memang dah xkisah dengan semua nie.
aku tahu aku mampu berhadapan dengan perasaan aku.
menyakit kan aku. sebab tu aku xnak kisah tentang semua nie lagi.
semua nie menyakit kan aku.

aku hanya mencuba untuk 
membahagia kan diri aku.
jadi aku xnak kisah tentang 
benda yang buat akusakit.
cukup lah semua tuh.
no more pain.

*************************************

fullstop.
sampai situ je wlaupun aku perlu luahkan lagi.

aku tulis entry nieh pada waktu yang
sama aku tengok tsubasa shunraiki and tokyo revelations.
an anime of course.
try lah tengok. best.
tapi tengok lah season 1 and 2,
then OVA tsubasa chronicle : tokyo revelations,
baru tgk tsubasa shunraiki.
itu turutan cerita bagi tsubasa chronicle.
best.
clamp yang buat.
nice story. jalan cerita dorang best walaupun lambat 
sgt2 berkembang.
nanti aku review aniem nieh k?

adioss!!

No comments: