selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Thursday, November 4, 2010

kesedihan melanda!

salam.

at home right now.
aku ingat kan..lepas berakhir nyer segala kerja dkt kolej,
minggu yg busy dh selesai.
rupa nyer belum lagi...
sebab apa?

minggu nie akak aku kawen..jadi ktorg sume 
busy untk buat preparation perkahwinan.
semalam separuh dari hantaran dah siap buat.
bilik pengantin blum hias lagi.
rumah dah kosong ckit.
sume almari dah masuk dlm bilik aku. cool kan?
haih...

majlis tuh dkt dewan rumah pangsa nieh...
semalam mak ayh aku dah bersih kan.
meja kerusi yg catering tuh dh dtg smlm.
tapi aku x g pun tgk dewan.
letih kot semalam.
tengok lah esok or ari nieh??

jumaat keluar dgn diyana.
next week dgn eka.

hectic weeekk.....
huhuhu...tapi xpe lah,sekejap je nieh sume.

then suddenly sad things happen to me.
tahu kenapa?
semalam masa2 bincang2 dok berkumpul...
aku bagitahu yg bila kenduri sebelah lelaki,
aku x dpt ikut.
sedih jer...ok lah..xpe lah x dpt pergi pun.
then tiba2, "lepas g kenduri dekat kedah abah terus balik kelantan"
i was like...what??

lepas je habis exam 20 ari bulan 11,
aku cuti sem...
tapi cner aku nak balik rumah kalau xde sape??
kunci pun aku xde..sedih je.

dah lah x dapat g kenduri lelaki,kenduri dekat kampung pun aku x dpt.
masuk nieh,dah banyak kali gila aku
x dapat ikut balik kampung!!!
dah hampir dua tahun kot aku x balik kampung.
ish...sedih2.

nak wat mcm ner kan,kena je lah terima.
so,aku cakap dkt abah..
nanti sebelum abah pergi kedah,hantar kunci dkt aku dlu...

warghhhh!!!!
malas nak pk dah!!

grrrrr...
adios!!

No comments: