selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Tuesday, November 23, 2010

lappy

ada idea nk tukar skin blog nieh,
tpi bukak laptop nieh cri bnda yg biasa aku gune untk edit2,
dh xde..haih.
mne agak nyer??

hilang sbb abg ipar aku remove kan segala
bnda yang lama2 dekat blog nie dlm hard disk.
sekali dgn aku nyer file.
all my song~~~
xpe lah,cari lah balik dalam hard disk tuh.
abang ipar aku buat camtuh sebab nak bagi laptop nieh laju ckit.
ok,memang laju but...
i still cannot play fb game in my lppy.
so sad.

sedangkan game itu bagi aku penting.
hahahaa....

bagi korang,ok x aku edit blog aku skrg?
entah..aku rse ok je.
aku dpt sume ni dkt photobucket.
aku ambk direct link dlm photobucket.
cannot remember dari siapa.
but credit to photobucket.

tapi background blog aku nie,
credit to myself.
layout nieh aku buat sndiri.
xde lah hebat sgt cm expert..but,blh lah.
dlm process learning lagi.

hari nie x sehat.
td dh telan panadol,
so...aku rse dah smpai masa aku tido.
bye. adioss...

ade rasa risau yang amat sangat dalam diri aku.
rasa takut sangat.
dan aku rasa keliru sangat2.
aku xfaham dengan diri aku.


No comments: