selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Saturday, November 27, 2010

sometime,it is better to be alone.

salam.
 for a long time,i keep it to myself.

sebenar nya xtw mcm ner nak cakap,
nak luah kan. aku x pandai dah
nak cerita dekat blog.
sebab mungkin before nieh,aku selalu
or dah terbiasa meluah kan and bercerita dekat orang laen.
org laen tuh...sumone special to me.
pakwe aku lah.

bukan senang sebenar nye nak biasa kan diri hidup sorang2 macam nie
bila dah biasa berdua.
terlalu biasa sangat sentiasa berdua,
sampai kan bila jadi mcm nie...
aku xleyh nak hidup sorang2.

aku xtw lah mane aku pernah dgr sal nieh tapi,
"hidup pasangan sentiasa bergantung
antara satu sama lain.
kita akan sentiasa bergantung pada
pasangan kita tanpa kita ketahui.
lama kelamaan,kita dah biasa d
engan kedaan tuh. 
bila perpisahan terjadi,kita akan
 rasa susah sangat 
untk hidup sorang2,tanpa diri
pasangan kita. 
kerana kita dah terbiasa
 dengan diri mereka. 
sukar untuk kita hidup tanpa
mereka yang pernah
jadi tempat kita bergantung
dan susah,
sebab mereka dah xde disisi kita."

hahaha...faham x pe yan aku cube terang kan dlm ayat tuh?
aku rasa ayat tuh dah cukup menerang kan,
apa yang aku cuba kata kan.
betul tak?

aku susah sangat nak berhadapan dengan semua nieh.
tuh yang aku xde mood nak hangout,nak keluar.
aku lebih suke sorang2.
entah lah...aku rasa itu yang perlu buat,
tu yang aku nak alone.
aku rasa,aku perlu belajar untk alone.
that it the must.
i must stay alone untuk satu tempoh tertentu.

ergh,dah lah...ckup sudah aku merepek
tentang hal yang entah pape entah.

adioss.

No comments: