selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Saturday, December 11, 2010

2 minggu berlalu...

salam.

2 weeks x balik umah. 
2 weeks x update blog.
balik umah nieh pun....aku x bukak blog.
nieh baru bukak.

2 minggu nieh..bukan masa yang senang.
aku dh xtw nk buat ape.
apa yang aku tahu,
menangis dan menangis sampai mata aku pedih,
bengkak lebam semua ada.
aku berdoa...tapi yelah,
aku dah macam putus harapan.
macam dh putus asa untk memohon.
every night aku nangis.
tapi alhamdulillah..sepanjang aku dekat ostel,
aku lansung x nangis.
nangis jugak..cuma bukan tiap malam.
aku tutup segala kesedihan dekat hati nieh dgn bergelak ketawa dgn dorang.
dekat rumah aku xde sape,jadi lebih senang untk aku nangis.
aku x nangis depan org,sbb aku malu and
aku xnk dorang tnye kenapa.
aku menangis sbb aku meluah kan rasa hati aku
yang x mampu di ungkap dgn kata2.
 
penat..aku penat dgn semua nieh.
kadang..memang aku rasa nak je berputus asa
untk memohon dan berdoa.
aku tahu Allah maha mendengar dan mengasihani...cuma 
aku kadang-kadang berputus asa.
sedih....tipu kalau aku kata x sedih.

sorry untk entry nieh.
adios.
jgn sesak kan kepala otak korang dgn masalah aku.

No comments: