selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, January 30, 2011

bola : selangor kalah. aku gelak BESAR! hahaha...

salam....

semalam ada bola.
aku x tengok walaupun kebiasaan nyer aku tengok.

sebab aku x tengok?
tertido tunggu bf habis tengok bola.
dia g tengok dekat stadium shah alam...
aku tunggu dia mesej aku,
tapi x mesej2 sampai aku tertido.

then terjaga sebab ada mesej,
"turun bawah nak bagi baju"
aku yang mamai nie pun bangun lah..
g cuci muka tukar baju tidor and siap2.
dah siap sume,
aku tgk msj dia lagi...
cre dia msj cm blum sampai lagi je,
xde pun dia ngamuk kena tunggu aku,
so...aku tidor balik.
hahahaha..

last dia dah sampai so turun lah.
petang td ada msej dari dia "b beli kan baju untk syg"
aku pun okeyh...

dia beli kan baju bola.
mentang2 mak abah orang kelantan,
dia beli baju kelantan punya.
tanya sape menang,
dia cakap kelantan..
aku gelak besar, bangga2.

pastu dapat bagi dia hp strap tuh.
lovey hp strap that i make for him!
couple punyer...hehehe..
x ingat yang mana?

yang nie hah..xpun sila ke entry ini

huhuhu...
tanya dia nak mane satu,
tapi aku yang plih kan,
suh dia ambik nama aku. :)
and aku ambik nama dia...
x dapat cakap proper dgn dia td,
sbb nak cepat...
xtw bila dapat jumpa ag ouh.

hari nie, ahad...dia nak g melaka.
nak tanya detail tapi satu mesej dia x balas.
dah tido agak nyer.

biar lah..nanti2 blh.

pastu2..nie nak promote blog org.

hehehe...blog ni simple,cool...sempoi je!!
suke entry2 dia.
pendek tapi cam padat and
apa yang cuba disampai kan...berjaya di sampai kan,
even entry pendek.
dats why aku suka and nak promote blog tuh...
hihihi...
sila lah ke blog sengat untuk baca
entry2 yang sempoi lagi cool dan menarik!

hehehe...itu aje kot untuk entry aku tgh2 malam nie.
*maklum lah tadi dah tido...jd skrg x dpt tdo.
so,maybe aku akan merepek lagi kot.
tunggu aje lah...

adioss!

No comments: