selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Monday, January 31, 2011

jangan baca entry nie kalau x suke. entry luahan.

salam.

aku cuma berharap hdup aku
jadi lebih baik.

lebih gembira dan ceria,
x perlu menangis.
xperlu berpura-pura.

memang...apa yang kita nak kita xkan dapat.
hidup mmg mcm tuh.

iye,hidup aku kosong.
walapun berteman...
tapi hati nie hambar.
walapun bergelak ketawa,hati nie sedih.

aku cuma harapkan kasih sayang.
mencari kasih sayang.

kejujuran dan keikhlasan.

aku sedar.
dan yang pasti semua akan mengata aku.
semua akan cakap aku bodoh.
xpe, mereka cuma x memahami aku.

xde kata semangat keluar dari mulut mereka.
yang ada hanyalah kata2 marah dan menyuruh aku
 berpaling,berhenti dari apa yang aku lakukan.
mungkin mereka tidak sedar
dan kenal hati aku.

iye,kadang2 rasa nak give up...
tapi aku kuat kan diri.
yakin dan percaya.
walaupun aku terluka.

berjalan ke hadapan,
walapun berkali tersungkur.
tiada siapa yang membantu,
hanya diri aku.
bangun sendiri dan berjalan walaupun kesakitan.
berdepan dengan segalanya,
walapun payah.

cuba untuk tidak berharap.
cuba untuk memahami.

No comments: