selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Saturday, January 29, 2011

KE.GI.LA.AN DAN KE.SENG.SA.RA.AN

arghhh!!!!!!!!!!!!

geram and hati mcm tertarik-tarik!!!

opsss....sorry...salam...
hehehehe...

sebenar nyer..bukan apa...
(ceh ayat,xleyh bla!!!)

ok stop this crazines and fokus!!

apa yang aku tahu sekarang nieh,
aku nak pergi uptown danau kota and beli shawl!!!!!

shawl anting2 tuh mmg dah lama jadi sasaran aku..
tapi xde duit!
jadi aku sentiasa simpan je keinginan aku ni...
sedih x dpt beli apa yang aku nak,yang aku suka!

shawl tuh lawa...
ada banyak lagi jenis shawl yang aku nak beli,
tapi semua nya hanya mampu gigit jari je!
nak mintak dekat mak tapi...
entah lah,
nak beli baju or shawl2 nieh...
susah sikit aku nak mintak duit.
tapi kalu berjalan aku senang je nak mintak duit.

pelik2...tapi benar!

shawl~~~

haih,jeles lah dengan mereka yang dah ada shawl tuh!

aku nak tapi x dapat2.
duit ada,
tapi kena simpan untuk benda yang lebih penting.
aku xleyh main belanja kan duit tuh...
entah bila lah aku akan dapat beli semua shawl yang aku nak.

aku nak g uptown!
tapi kalau ajak mak dengan abah,
confirm2 dorang xnk.
bf lak busy dengan kerja...
ajak kuar x mau!
eee!!

geram sangat hati nieh!

baru first cuti,
aku dah jadi gila!
hahaha...
lagi bertambah gila bila aku gatal
tangan search sal shawl nie..
waaaaa.....
siyez,nak g uptown!!!!!
:(


adios!!
sebelum aku makin menggila!

P/S : blog aku kurang menarik kan?
sebab xde gmbar.
try cari tpi cm..
x menepati apa yang aku nak.


No comments: