selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Friday, January 14, 2011

lu ah an!

salam.

meluahkan perasaan.

ingt nk buat kerja nie sorg2 blh ke?
smlm mnx tlg sape2 wat kan objektif..
tpi sorg je yg balas sal tuh...
yang lain? sume senyap.

tahu lah dorang posting...
tapi mintak tolong,xkan x blh?
dah hilang idea dh nieh.

isi kandungan tuh plak,tiba2 ade perkara....
nak letak apa dkt situ?

x ckup dgn tuh...dak giler tuh pnjam laptop baru hari nie nk bg.
dah puas marah2 cakap baik2 pun xnk dgr.
aku dah ckap untk ape..bukan nyer saja2 mntak.
tgk,skrg dh sesak dah tension dgn assgnment tuh and
dgn dia.

aku xnk gaduh dgn dia tpi dia tuh hah...lansung xleyh nk dgr
pe aku ckp. aku bukan nak mengarah dia..
tapi dia tuh x faham2.
bila aku dah marah2 cmnie,
tahu plak marah aku balik?
ckp aku tu lah,ini lah...

fine.

aku dah lah tengah pening kple.
tension punyer pasal.
ape ke bengap sgt ek kolej nieh??
lepas posting trus exam!
management x btul,nyusah kan pelajar.

mmg xleyh nk msuk belajar sejarah a.k.a pengajian malaysia.
baca pun mcm xkn ingt je.

siyez,mesti kena reseat.

i hate when this happen!

No comments: