selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Wednesday, January 26, 2011

perkatan "buat sama2" tidak wujud sebenar nya

huhuhu...entry banyak2 sekali gus blh?


ini..cerita yang jadi sepanjang minggu lepas and
minggu nie.

cerita tentang smgat kerja sama.
susah kan kerja dengan orang yang penting kan diri?
kerja dorang dah lepas jadi wat pe sibuk kerja orang.

buat muka...kata leceh lah.
masuk2 bilik tanya "pe masalahnyer, buat lah sendiri"
hello....kalau saya boleh buat sendiri saya x mintak tolong awak tw!
lagipun dah janji nak buat sama2.
jadi mana pergi nyer kata2 nak "buat sama2" tuh?

perkatan tuh x wujud sebenar nya...
sebab xde tindakan atau kerja yang merujuk
kepada "buat sama2"
ceit,aku dah x caya perkataan tuh bila
orang sebut nanti kita buat sama2 eyh.....

hmmm....
xcukup dengan tu,
awak buat plak macam tuh kenapa???
tahu x penat kami buat?
kami yang dua orang neh buat kerja untk kumpulan yang
ahli nya 7 org.
kami berdua guna otak kami tahu x...
bersusah payah kami siap kan assignment group tuh,
awk buat kami cmtuh??

alasan nya x lawa,x ikut macam sir nak.
dah tuh kan awk....
kenapa masa kami sibuk buat awk xde sekali
dgn kami untuk ingatkan ape2 yg patut?
bila dah jadi mcm tuh awk tahu plak tkut markah
kurang! bila menolong nyer x mahu!

saya kena marah dengan pakwe saya sampai
saya nangis2 dalam bilik.
tapi sy suh jugak pkwe sy dtg sbb ape???
sebab sy pk nanti cmner nak binding assignment ni?
sy xde duit,pkwe sy xde duit...tpi dia dtg jugak,kami kuar jugak.

masa tuh dh lambat tahu x?
dah pkul 6.30....lagi lah bf sy marah2.

bersusah payah sy dgn yang sorang edit assgnment tuh,
tapi ada korang kisah?
suh g print...x gerak2 x jalan2.
lambat2...orang nak cepat awk melambat kan org.

sy kena marah tahu x...tpi sy x kisah.
sy xde duit,tpi xpe...
sy x kisah biar lah guna duit sy dulu.

tapi awk x hargai kan?
awak buat sy tersinggung sgt2.
sakit hati giler2!!!

blh plak kan...esok nyer awk print blik segala benda
yang sy dh print and binding tuh.

ish2....kejam nyer awk.
kejam.
awk ckp je isacc tuh x reti hargai kerja org lain,
tpi awk pun sama je lah.
xde beza nya.

dan awk penting kan diri sndri.
kawan awk saket giler2...
tapi awk blh pergi kolej dulu kan?
sy dh nmpk banyak sikap awk yang
mmg menunjuk kan awk penting kan diri sendiri.

sy sakit hati dgn awk.
pe bf sy ckp btul!
kau tahu,aku dh x kisah sal kau dh sekarang.
untk jadi mcm dulu balik,
aku rasa xkan blh.

maaf pun xde kuar dari mulut korang kan?
tak pe.
terus kan.

aku xkisah pun kalau x berkawan dgn kau.
aku x rugi pape.

well,itu lah cerita sepanjang minggu lepas.
sampai minggu nie aku x baik dgn dak tuh.
tegur2 gitu je.
aku malas nak ambik port nak kisah sal dak tuh.

dah biasa sorang2 so aku x kisah kalau kawan xde.
sbb sekarang nie pun,aku rasa mcam aku xde kwn baik dah.
dah hilang kawan baik.
yang ada pun hani je lah....
yang lain? xde pun.
sikap dorang...entah,buat aku tawar hati.
so,i remain silent as they did.


No comments: