selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Thursday, February 3, 2011

CNY eyh? hehehe.....



aku xtahu pun....

hari nie,CNY eyh?
huhuhu....
aku memang x peka dalam bab2 nieh,
yang aku tahu....minggu nie
aku cuti sebab CNY...
CNY bila aku xtahu...

readers yang menyambut CNY,
happy chinese new year ek...
:)

sebenar nya aku baru lepas tengah marah2...
pada siapa?
abah!!
ada ke patut dia buat dekat fail aku dalam pc nie
camtuh..sampai hati abah!

aku bukak fail aku...
nak save pixel...last2 tengok kosong semua...
sedih aku!
tapi abah x delete....
abah masuk kan dalam hard disk.

tapi sebab aku geram punya pasal...
aku delete jugak setengah benda yang ada dalam pc nie...

then bukak hard disk,
banyak gambar2 aku telah d delete....
waaa...kenangan!
tapi terpaksa....
banyak kot gambar...
simpan dalam pc je...

kalau dulu,
tangkap gambar always g cuci...
ala,masa zaman xde camera digital nieh...
sekarang dah canggih...
so xde lah lagi sume ni...

tapi,
aku ingat nanti nak g cuci...
huhu...nostalgic ckit!!
nostalgic ke,nostalgia?
btw aku eja betul ke?

pastu tadi...
pagi2 aku cakap,
abah hari nie ada orang jual roti canai x?
hahaha...
lapar~~~

CNY x buat apa pun..
dok umah je...
x balik kampung pun.
kakak2 sume dah kawen...
jadi semua balik rumah mertua...
jadi rumah mak xde sape datang..
:(
 
raya tahun nie pun mesti camtuh....
sedih nya...
ahhh sudah! raya lambat lagi...

adioss!
nak mandi!

No comments: