selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Saturday, February 5, 2011

♥devianArt♥



devianArt ♥♥♥

suke browse gallery dorang.
jeles dgn dorg yg pndai buat semua tuh.

nak je ambik...
tapi xleyh main suke hati buat cmtuh.
sebab ada rules.
tuh art dorang...nak ambik pun x berani.
xleyh main ambik copy paste melainkan
dorang dah bagi kebenaran.
banyak yang aku suka.

aku faham perasaan dorang cner bila art yang dorang buat...
orang suka2 hati ambik.
sebab aku pun involve dalam 
pixel art (even baru beginner)

aku faham yang nak buat tuh susah...
nak perah idea,
nak buat bagi lawa...

pape pun aku suke art dorang.
cute2 and cute2 lah!
hahaha...

jeles,entah lah...
boleh ke x aku sampai tahap dorang?
blh x aku buat cm dorang buat?
*wondering~~ *wondering~~

k lah!
adiosss!!

2 comments:

MikaVKlover said...

did you have your own DA account? i want to know. :D
and i guess, you should create one too. :3

btw, i just post a story in my blog. read it if you're interested. huhu... jaa! ^^

cheezy said...

mika : no lah..xde pun..kte xde DA acc..sorry.