selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, February 13, 2011

dont talk bout others as u really know bout them!


manusia memang x pernah tahu apa2.
manusia suka bercakap ikut sedap mulut,
sedangkan xtahu apa2.

xtahu pape jangan bercakap.
korang tengok je dari luaran,
dalaman satu pun korang x nmpak.

jangan cakap seseorang tu mcm nie or mcm tuh.
sedangkan korang xtahu pape sal dia.
korang x kenal pun dia.
xpernah berjumpe,xpernah kenal betul2.
jadi mulut tuh jangan bercakap macam korang
kenal dia bertahun2.
apa yang dia alami, korang xpernah tahu.
dia yang menanggung,bukan korang...
jadi jgn bercakap mcm korang tahu apa dia rasa,
apa yang berlaku sebenar nya.

tolong lah..xtahu pape,
jangan bercakap mcm kau tahu.
jangan main sebarangan cmment dekat wall post
fb aku kalau xtahu pape.

aku ckp aku dh penat,
dah penat dengan apa yang jadi,
aku dah penat,jadi aku xnk kisah pape.
malas dah nk kisah. perit hati nieh kalau aku terus kisah.

"benci aku? sila kan berbuat demikian!"
maksud nya aku memang xtahu nak buat apa dah,
so kalau "orang tuh" nk benci aku,sila kan lah...
sebab aku dh penat nk tahu apa punca nya,
tetbe "org tuh" buat aku cmnie.
xyah lah tahu sape "org tuh"

aku malas nak cerita dekat blog masalah aku,
so macam nie je lah aku cter.
sorry readers.

aku just share sal nieh je...
*klik untuk besar kan*

cakap macam slh aku.
aku xbuat pape pun,xtw ape pun slh aku...
tiba2 ckp kalau x buat org bnci kte,xde org nk benci.
korang baca lah sendiri.
masalah nyer sekarang aku xtahu pape pun,
xtahu pun apa punca dia. xtahu apa mslh bucuk.
tengok lah dia bercakap,macam dia tahu semua benda sal aku.
macam kenal aku. then suka2 hati jugde aku.

serious,aku xsuke orang yg cmnieh.
menyakit kan hati aku. xtahu apa2 tapi bercakap
mcm tahu semua benda.
dan dia buat hari aku lebih teruk.

last2 aku update status baru :

dont talk bout others as you really know bout them. luaran je korang nmpak,dlman mne korang tahu..perit ke,tersksa ke..korang lnsung x tahu apa yg dia alami. so jgn main ckp je. shut up if you dont know anything.


listen...just listen.
entah lah,lirik mcm kena dengan aku.
cuma,aku xtahu apa salah aku. :(

second song from sixth sense,

background music,music untuk lagu nieh best gler!
suka dengar rentak dia..
adioss!!

No comments: