selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Saturday, February 19, 2011

segment : merepek!


sometimes you have to test someone,
not because you dont trust them,
but to see how much they'll sacrifice for you.
and sometimes you have to let them go;
not because you suddenly stopped loving them
but to see if they love you enough to come back

okey,taken from my frenz blog.
heh,ambik snyap2...
jgn mrh eyh kalau kau baca nieh!

tiba2 je kan??
aku...rasa quote tuh agak2 betul ckit!
entah lah..bagi aku.

2 weeks ok,
2 minggu kalau x fhm bhse inggeris.
bukan senang auw.
tertanya-tanya hati aku nie kenapa.
otak lak memang kusut giler.

aku biar kan je pkre tuh..
mken fikir maken x fhm.
things back to normal kot?
entah lah...xleyh jangka.
kita biar kan jelah hal tuh.

*************************

xmau cakap sal nieh! geram sgt and...
xleyh diluahkan!
yang aku tahu,aku nak mencekik....
nak menyepak dan menampar!

yang lepas biar kan lepas.
tuh aku try buat skrg.
life goes on.
betul x?
easy to said than doing it~~~

k lah..adioss...
kepala pening,sebab main game 
selama 4 jam.
:)


No comments: