selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Friday, February 18, 2011

talk bout it again


hye,aku dtg balik dekat blog nieh.

talk about shopping again.

memang dah agak xkan dapat pape kalau cakap
dekat parent aku..
thats why ptptn aku hampir nk habis.
sebab aku beli barang yg aku nak.
mintak dekat parent pun,cakap dekat dorang...
dorang xkan faham and memahami.
memang xkan dapat apa aku nak kalau tunggu dorang.

semua aku kena beli sendiri.
duit sendiri, beli senyap2.
bukan nyer tiap2 minggu aku nak beli baju baru.
once in a month.
kadang 2 3 bulan baru aku nk beli baju baru.
kali nie shopping pun,
aku nak beli shawl je pun..
haih...

duit belanja dekat hostel,mmg aku buat
makan minum and fotostat nota.
nota pernah sekali kena bayar sampai 15 inggit.
memang mahal.
nota kalau x rm5 memang x sah.

jadi,aku xdpt nk saving sgt duit tuh.
kadang2 kena byr pape aku bukan bgthu parent aku pun.

susah..parent aku nie susah ckit.
kakak2 aku sendiri cakap cmtuh.

bosan dok umah.
nak keluar!!!
xkira lah dpt shopping ke x...
aku nak keluar je,jalan2....

so sad.

adioss!!

No comments: