selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Thursday, March 31, 2011

tak pernah rasa rimas macam nie


pergh...........
memang berabad lah kan aku x update blog nieh?
dah bersawang segala bagai!!!
memang terbaik...

dh berapa lama aku x tahu lah..
berapa lama eyh aku x update blog?

atually sekarang tengah posting.
clinical practical dekat hospital.
posting dekat hospital kpj sentosa medical centre.
dekat saja deh dengan hospital kpj tawakal and
bulatan pahang.
and nak lebih specifik,
dekat dengan bus stop pekeliling.
bus stop pekeliling titiwangsa!


posting dkt cini laen ckit dari posting 
dekat ampang.
ampang putri bg wat kerja and ada kerja.
x henti2 kerja.
sentosa nie..relax aje,x rushing and x 
ramai sangat patient.
memang sesuai lah sbb hosptal sentosa nie kecik aje.
kecik sgt berbanding hospital ampang.

posting kali nie berdua je.
dengan dak yg aku x suka and rasa rimas
and rasa sume benda yg negatif.
but as always aku kena lh berlagak je kn?
dh tw sgt dia cner..
tpi,lyn je lah...
bila di lyan,mken menyampah plak aku rasa.
bosan sgt2 dgn dia.
x penat ke dia tuh bercakap bercter memanjang?

last2 td mse lunch aku diam je...
mls,xlarat nk dgr cter di tuh..
dh lah cter dia tuh xde point and....xde mkne.
buang masa je dgr cter dia sbb mmg xde point pn.
kalau aku ckp sal staf2 dkt situ...
dia pun ade je lah cter sal staf2 jugak.

dari dulu lagi aku x suke dgn dak nie
sejak dia ade kes and cri pasal dgn aku.
xfaham2 bhse aku smpai buat aku bgang.
sejak tuh lh aku mmg mls sgt2 nk berckp dgn dia 
and lyn dia.

and aku x suke lah....
dia pegang2 aku!!!!!
tolong lah....
kdg2 naik lift pun pegang aku..jln pun pegang aku...
beli mknan pun pegang aku..
aku x kisah lw pmpuan,kwn lh kn...
pegang aku tpi yg dia nieh,
aku rasa rimas sgt2!!

teringt cter sal dia dari kwn2 aku yg lain.
ptut lah dorg rasa cmtuh ouh..
dulu,dia x berani and x pernah pun pegang aku,
suddenly dekat sini...
erghhh....sumpah nympah + rimas.
mungkin sbb dlu aku mmg x lyn dia,x berckp dgn dia
so xde lah dia nk pegang2 aku...
but sejak aku "baik" dgn dia tuh...
aiyooo....

eee..geli!!!

dah lah,aku nak fikir sal assignment aku nieh...
kali nie individu punya lol..
so,kne mula dari sekarang lh!!
adioss...

*blog ini mungkin bagai terabai lg!! maaf eyh..

rimas!!!!!!

1 comment:

MikaYJShipper said...

=_=; sbr je la awk... tp... knp x terus trg je yg awk x suke die pgg2 tu? just bgtau je... o.o