selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Sunday, October 2, 2011

blog. engkau bukan di hati ku lagi....maaf kan aku!


how are you today?
have a great time??

hehehe...
dah brpe lama tak update blog eyh?
 
mmg jarang blogging.
sllu tumblr je.
hehe, klik lah. :)

emm...
knpe sy lebih kpd tumblr dan bukan nyer blog dah skrg?

sbb nyer,
tumblr sng.
hahaha...itu satu.
tumblr tuh sy x perlu nk taip pnjg2.

hanya dengan gmbar2,
simple words dah cukup menerangkan
perasaan sy.

tu sbb sy suke tumblr.
 
dulu suke blog.
sbb dulu pandai menaip2  nieh.
sekarang hampeh.
lagi pun,malas lah nk taip2 nieh.
sy malas. sy mengaku.

blog bukan di hati ku kini.
hmmm....sdh gak.
tapi nak wat cner.
nak blogging pun xde bnde nak tulis.

yela,
dah jarang meluahkan perasaan dekat blog.
maybe i should use blog for something else.

huhuhu..k lah..
ini je lah update yg lansung xde isi!!
  haiya~~




No comments: