selamat dtg!



welcome!!
tahniah kerana berjaya sampai dan singgah sini!


klik gmbr untk ke teyhacraft

Thursday, June 7, 2012


salam!!!

hehe...semalam kan..satu hari dok depan komputer dok 
design2 blog sendiri.
last...ini lah hasilnya yang anda lihat!

buat masa nieh biarlah dulu dot2 nieh.
mungkin agak susah nak baca sebab dot2 tuh kacau..
but,tahan jelah dulu buat masa skrg nieh..
nanti2 kita ubah lagi keyh??

actually nieh tak siap seratus peratus pun..
ada lagi nak tambah2..
buat masa skrg nieh relax dlu..
kita buat slow2..

ok,semalam jugak dok search internet..
how to make cute muslim girl doodle..
 
so,ini lah hasil dari pembelajaran aku..
hikhik..
 
 
credit to alieff.com

dia ajar sampai separuh je..
aku yang pandai2 main buat sampai jadi cmnieh..
hahaha...ikut kreatif masing2 lah..
hikhik..

nanti,nak doodle lagi!!

last note : i wish i can doodle like them. so cute, so pretty!


No comments: